We've updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Run Up On Me Tho

from The Death of Me by AHMAD | 4th Avenue Jones

supported by
/
  • Streaming + Download

    Immediate download of Don’t Run, Again feat. NeNe White in your choice of 320k mp3, FLAC, or just about any other format you could possibly desire.
    Purchasable with gift card

      $1 USD

     

about

Hip-Hop 101! Just b-boying, clowning & letting fools know :)
WeCLAP! MOD

lyrics

Run Up On Me Tho

Words by Ahmad Ali Lewis
Music by Kip Wilson

Chorus
And we heard that you ain’t dope
And we heard that you can’t flow
Run up on me tho, run up on me tho, run up on me tho, run up on me tho

And we heard that you ain’t dope
And we heard that you can’t flow
Run up on me tho, run up on me tho, run up on me tho, run up on me tho

Verse 1
You a rapper but why would you wanna be that?
You can’t buss bruh why would you wanna be wack?
Huh?
I’m hustling not gonna relax I’m all wit it
If my lyrics are thugs then they gon be strapped
If my lyrics are clubs then they gon be packed
If my lyrics are drugs then they gon be crack
If one of em’s a center then it’s gon be Shaq
In his prime if I rhyme a slave then it’s gon be Nat
Turner it’s the return of the best
Y’all play but everyday to me is tournament chess
See I’m extreme bruh a mic fiend bruh
It’s on the wall just read the writing bruh
Y’all thought I forgot how to buss or something
Brand new like I got off a bus or something
I’m a vet set it like Chris Paul
And competitors hate MOD cause I’m better than y’all
That’s right but instead of a ball
I use a pen and a mic I’m fed up with all the hype
I freestyle and write night to sun up
Wish you would run up

Repeat Chorus

Verse 2
Industry rule number 4080
What did Tip say? They shady
Yeah it’s funny you guys swear you wanna share/Cher
With your sunny/Sonny disguise
But I don’t wanna divide my money
I’m independent new sentiment is get it
Make an end and spend it
I’m finna own now been a tenant
I stay sharp cause beloved how they benefit is
Keep us in the dark minds covered like we in a fitted
I’ma hit it if you pitch to me
And leave a mark like a switch do me
You all talk
I act on it like my dude Ving Rhames
Way I ball look easy like the New King James
I’m like a new Kane a new PAC a new D.O.C.
Don’t run up on me tho and get slain cause you not
Thought he was better than Ahmad I said homie flow
Died for a lie like Juliet and Romeo
I murder rapper over tracks
And soon as MOD state it make a capital for that
And I’m concerned about the masses
If you don’t know MO you need to learn about the classics
Cause I’ve mastered this rap
Gymnastic chit chat
The last to spit wack
You bastards
Label me dope cocaine don’t equal
I’m the freshest just became that negro
To be Ahmad gotta do it for years
Make an anthem with Ras Kass you and Saafir
It don’t matter if it’s friend foe who in your sphere
When you battle rap dudes try to ruin careers
In the center of the cipher never stay in the crowd
Make a hit when you a kid and they playing it now
I’m not playing around
Emcees slaying em down
Headed to London cause they paying in pounds

Repeat Chorus

credits

from The Death of Me, track released August 9, 2010
Run Up On Me Tho
Produced by KP for The Machine Prods.
Additional backing vocals by Gabrielle Galindo
Ahmad Ali Lewis & Kip Wilson
WeCLAP (BMI)/ Beats by KP (ASCAP)

license

all rights reserved

tags

about

AHMAD | 4th Avenue Jones Los Angeles, California

Ahmad is a West Coast hip-hop OG. Best known for his classic "Back In The Day," Ahmad is also a scholar, author and motivational speaker. Ahmad graduated from Stanford University after graduating valedictorian from Long Beach City College and receiving the Jack Kent Cooke Scholarship, the largest private scholarship for two-year college transfer students in the United States. Peace and love! ... more

contact / help

Contact AHMAD | 4th Avenue Jones

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this track or account

If you like AHMAD | 4th Avenue Jones, you may also like: